[offtopic] Laborator Oracle in ACS

Alex Eftimie alex at rosedu.org
Tue Aug 26 22:52:28 EEST 2008

Salut,

Astazi m-am intalnit cu a noastra colega, Ioana Pestritu, care mi-a
spus ca se doreste infiintarea unui Laborator Oracle la noi in
facultate. Pentru aceasta, ar vrea sa stie daca exista (si care sunt)
persoane interesate atat de a participa la viitoarele cursuri cat si
la organizarea acestui laborator (discutia a fost scurta, nu stiu
exact ce inseamna asta). De notat faptul ca atunci cand s-a pus
intrebarea de ce nu Oracle si la noi, "conducerea" a replicat <nu este
nevoie, nu exista interes, nu merita investitia>.

Eu consider initiativa foarte tare (Oracle este prima compania dupa
Microsoft, lucreaza [si] cu tehnologii deschise, sunt
profesionisti...).

Ce spuneti voi?

PS: am dat mesaj pe lista offtopic pentru a evita raspunsuri de genul:
"si ce legatura are ROSEdu cu asta?". Nu are.

--
Alex Eftimie