[offtopic] shopping spree

Cosmin Dumitru cosu at cosu.ro
Wed Aug 6 22:17:42 EEST 2008

Razvan Deaconescu wrote:
> Din punctul meu de vedere e OK. O sa mai anunt unii oameni daca sunt
> interesati de asa ceva, dar daca e vor completa pana diseara
> spreadsheet-ul.
>
> Razvan

Salutare tuturor,

Acum am ajuns acasa si observ ca suma totala a ajuns la limita puterii
financiare mele actuale. Ma astept ca toti cei care au completat
spreadsheetul sa fie oameni seriosi si sa nu avem ulterior discutii
neplacute. Pentru a elimina din start asta va rog ca in seara asta sa
verificati inca o data lista si sa vedeti ca totul e corect.
Ar trebui sa aveti in vedere si faptul ca e posibil ca la vama pe suma
totala sa fie aplicate eventuale taxe vamale si tva. Informatia nu e
foarte sigura fiind vorba de haine. Eu pana acum nu am comandat decat
fiare plastice si alte componente IT.

Cosmin