[hfall-dev] Alegerea limbajului de programare

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Tue Dec 4 00:18:30 EET 2007

Andrei Buhaiu wrote:
> S-a discutat destul de mult şi oricum suntem în urmă despre ce limbaj
> vom folosi.
> A sosit timpul să luăm o decizie. Până mâine la seară pe la ora 22:00 să
> avem toate
> propunerile cu eventuale noi argumentări dacă este nevoie şi după să
> alegem repede
> ce limbaj vom folosi.
>
> După ce rezolvăm această problemă cred că o să fixăm o întâlnire pe IRC
> şi o să
> decidem cine de ce task se ocupă.

Eu propun Python şi Haskell, doar ca să nu am pe conştiinţă că nu am
propus. Aşadar:

* Python e orientat pe obiecte, gaining popularity, din ce în ce mai
rapid, simplu şi uşor de citit. Ar fi nou să facem un engine în Python,
dar limbajul în sine e `umblat'.

* Haskell e greu de învăţat şi un engine în Haskell ar fi cu adevărat
ceva nou. Dar am înţeles că aspectul funcţional al limbajului înseamnă
foarte puţine lucruri repetitive -- mult mai rar decât în alte limbaje
scrii acelaşi lucru de două ori.

O să încerc să ajung şi pe IRC la timp.

Vlad

--