[firefly] Prezentare din culisele 4G

Marina Constanda m.constanda at chapter4.ro
Tue Oct 23 18:30:37 EEST 2012

Buna!

Iti scriem cu rugamintea de a ne ajuta sa imprastiem vorba despre o prezentare pe care ne-am gandit sa le-o propunem programatorilor de la noi. Noi am zice ca e interesanta, dat fiind ca este despre 4G, noua tehnologie de comunicatii mobile despre care a inceput sa se vorbeasca si la noi din ce in ce mai mult. Echipa Ixia se ocupa și de testarea echipamentelor de rețea care fac 4G posibil peste tot în lume, asa ca ei stiu o mulțime de lucruri din culisele acestui viitor extrem de apropiat si vor sa le povesteasca si celor interesati.

Alexandra Chiorniță, QA Engineer, va prezenta și demonstra cum a contribuit la testarea de rețele 4G pentru unul dintre cei mai mari operatori telecom din lume și, astfel, va arăta puțin din ce fac cei de la Ixia fiecare zi. Prezentarea se va intampla sâmbătă, pe 27 octombrie, de la ora 14.15, la Sala Palatului, sala B (în cadrul târgului Angajatori de Top).

Evenimentul este deschis tuturor celor curiosi, suntem acolo sa raspundem la intrebari si sa vorbim. Cei interesati sunt rugati să ne confirme participarea la ailioi at ixiacom.com pana la data de 25 octombrie, ora 15.00 pentru a primi codul de acces la prezentare.

Multumesc,

Marina

Marina Constanda

Junior PR Executive

Chapter 4 Communications Romania

Member of Chapter 4 Group, exclusive affiliate of Burson-Marsteller

Austria – Albania – Bosnia and Herzegovina – Bulgaria -

Croatia – Hungary – Macedonia – Montenegro – Romania – Slovenia - Serbia

4 Teodor Stefanescu / 3rd District

Bucharest, Romania

Phone: + 4 021 210 44 61

Cell: + 4 0740 081 112