[dnd] Noua campanie de GURPS

Andrei Buhaiu andreibuhaiu at gmail.com
Wed May 1 11:39:55 EEST 2013

On Wed, 2013-05-01 at 10:09 +0300, Lucian Mogosanu wrote:
> „Olivaw Robotics” -- nice stuff! :)

În Android the board game, care are tematica unui murder mystery, eu am
jucat cu Floyd 2X3A7C[1]. El este un detectiv pentru NAPD și este un
bioroid, care e un fel de android mai avansat. În caz că n-ați observat
are o cruce la piept și un preot la prieteni[2]. De asemenea are 3
directive[3] pe care le poate încălca când începe niște plot twists[4],
alege dacă le încalcă și pierde beneficiile și restricțiile lor sau le
menține și face ce poate cu ele.

Că veni vorba, vreau să vă gândiți, îmi trebuie două personaje cu
arhetipuri, îmi trebuie un netrunner, aka un cracker, și aș prefera să
am și un bioroid, funcția lui o putem determina după. Aș prefera ca
cineva să joace un bioroid. Netrunner-ul este esențial, nu se poate juca
fără. Dacă aveți o idee vagă despre crackers in the cyberpunk universe
fix asta e și aici.

[1]http://boardgamegeek.com/image/510403/android
[2]http://boardgamegeek.com/image/510404/android
[3]http://boardgamegeek.com/image/426877/android