[dnd] Noua campanie de GURPS

Andrei Buhaiu andreibuhaiu at gmail.com
Mon Jan 21 11:15:20 EET 2013

Salut,

Lista de oameni care vor participa la această campanie sunt:
Codruța
Lucian
Eugen
Vali
Adrian (să te abonezi la lista asta să nu mai fie nevoie să-ți mai dau
cc-uri)

Cred că cea mai bună idee este să începem după ce termin eu și cu
mirifica mea expediție în nordul Suediei în încercarea de a vedea Aurora
Boreală, asta înseamnă începutul lui Martie.

Părerea mea e că cel mai bine ar fi să punem sesiunea în weekend, dar
uneori lumea va fi plecată în weekend, dar cred că cel mai des va fi
timp.

Avem un doodle[0] pentru a alege mai exact perioada. Am adăugat și
Monday pe care-l puteți bifa dacă nu vă convine în weekend și dacă vedem
că sunt 1-2 persoane care vor în special în timpul săptămânii vom reface
cu toate zilele din timpul săptămânii.

Sesiunile îmi doresc să ia cam 3 ore +/- 30 de minute. Dacă vedem că
lumea e ocupată le putem face și odată la două săptămâni, în caz că asta
ajută.

[0]http://www.doodle.com/i8e6xhqbfk3vha9z

--
Andrei Buhaiu