[dnd] Noua campanie de GURPS

Lucian Mogosanu lucian.mogosanu at gmail.com
Sat Feb 9 21:17:38 EET 2013

On Sat, Feb 09, 2013 at 10:08:47AM +0100, Andrei Buhaiu wrote:
> Eu cred că cel mai bine ar fi să fie Duminică de la 18:00 ora României.
> Eugen, pentru tine chiar nu este doable atunci? Dacă nu mergem mutăm de
> la 19:00 și gata.
>
> Mă gândeam în ultima perioadă mai intens la setting și mi-am dat seama
> că am avea 3 opțiuni mari:
>
> 1. My SciFi universe
> 2. Android universe
> 3. Cthulu Mythos[1]
>
> Am creat un doodle[2] în care puteți vota. Let the discussion rage on, I
> kid, probabil că se va doar vota pentru că aparent vouă nu vă place să
> [...]

Am votat cu preferință spre 1 și 2. Cred că aș prefera în special 2, dar
pe ăsta ar merge să îl jucăm pe o perioadă mai scurtă (three months or
so), după care să intrăm în 1 încălziți.

Faptul că Android e prea simplu nu cred că-i musai un minus. Depinde și
ce înțelegi prin „prea simplu”. Dacă mecanica jocului e simplă și
povestea e engaging, eu zic că o să meargă bine.

Lucian