[dnd] Noua campanie de GURPS

Andrei Buhaiu andreibuhaiu at gmail.com
Mon Apr 29 12:02:17 EEST 2013

Salut!

Latest updates:
1. Cred că vom începe cândva prin Iulie, eu trebuie să-mi cam termin
dizertația în vreo 4-5 săptămâni și după probabil voi avea ceva timp să
mă ocup mai mult de setting.

2. Am făcut pozele componentelor din Android the board game care au
poveste pe ele. Foarte utilă va fi harta care conține points of interest
cu o descriere/catalogare colour coded. Și mai mișto e că harta e
corectă geografic, as in distanțele sunt cele "reale".

3. Când ascultam un podcast de board gaming care mai are și RPG stuff am
prins un segment în care povesteau ăia că ei joacă acum RPG-uri cu
gridless combat. Asta, din punctul meu de vedere e o idee foarte bună.
Ne simplifică mult munca, ar trebui să ne ajungă bot-ul nostru vechi, și
cred că e ceva mai flexibil și mai distractiv. Ce păreri are lumea legat
de asta?

--
Andrei Buhaiu