[dnd] Noua campanie de GURPS

Andrei Buhaiu andreibuhaiu at gmail.com
Mon Apr 1 18:43:55 EEST 2013

On Fri, 2013-03-08 at 09:16 -0600, Codruta Girlea wrote:
> I'm in. Trebuia sa ma uit si eu pe RPTools[1] si campania GURPS de baza[2]
> pentru el. N-am mai apucat, o sa imi fac timp duminica asta.
>
> Pentru personaje, niste idei de baza ar merge... Gen de unde pornim, cam ce
> se intampla, backgroundul locatiei cu pricina?

Scuze că n-am prea mai răspuns, am fost prins cu diverse pe aici după
excursia de la Auroră.

O să dau cândva săptămâna asta, probabil în weekend un răspuns mai
detaliat și eventual și decidem când facem personajele.

Good news, am jucat Android the board game, și am mai prins din poveste.
Probabil că voi face o poză tuturor componentelor care au bucăți din
poveste înainte de a da jocul înapoi.

--
Andrei Buhaiu