[dnd] Noua campanie de GURPS

Andrei Buhaiu andreibuhaiu at gmail.com
Sun Oct 7 13:41:58 EEST 2012

Salut,

Din cauza muncii combinate cu școala probabil nu voi avea timp să
pornesc campania de GURPS anul acesta, dar asta nu înseamnă că nu ar
trebui s-o pregătim, pentru că va lua ceva timp să ne obișnuim cu un nou
virtual table și un nou sistem.

Înainte de a începe părțile organizatorice serioase are trebui să avem o
listă clară și definitivă a oamenilor implicați. Pentru că-mi e prea
greu să mă ocup de toate aspectele campaniei vom delega oricum din
responsabilități, cineva va fi responsabil de virtual table-ul pe care-l
vom folosi, cineva va fi responsabil de planificat sesiunile și așa mai
departe. Eu vreau să mă pot ocupa doar de campanie.

În afară de mine cred că ne trebuie între 4 și 6 jucători. Acum săriți
cu înscrierile.

--
Andrei Buhaiu