[dnd] Noua campanie de GURPS

Andrei Buhaiu andreibuhaiu at gmail.com
Sun Nov 4 20:43:21 EET 2012

Salut!

Partea bună e că am mai mult timp liber perioada asta pentru că nu mai
lucrez part time și nu am foarte multe de făcut pentru școală.

Partea proastă e că va trebui să facem rost de mai mulți oameni, aș
prefera să avem 3-4 oameni în afară de mine și Vali, ceea ce înseamnă că
ne mai trebuie un om sau doi. Dacă știți pe cineva interesat anunțați,
dacă nu reușim să facem rost de măcar un om până la sfârșitul lunii va
trebui să regândim problema. E foarte important ca persoana respectivă
să chiar fie pasionată de așa ceva și doritoare să comunice. Pe scurt să
fie genul de persoană care ar face așa ceva, nu trebuie să forțăm pe
nimeni.

Also, să delegăm niște responsabilități, Lucian și Codruța, vă rog să
mai căutați/săpați legat de virtual table-uri și să vedeți dacă aveți
ceva care merge bine cu un GURPS.

Eu mă voi ocupa de design în perioada următoare și Vali va face review.
Toată lumea mulțumită cu task-urile lor actuale?

Păreri, opinii, sugestii sau plângeri?

--
Andrei Buhaiu