[dnd] D&D The revival

Andrei Buhaiu andreibuhaiu at gmail.com
Thu Jun 7 12:59:33 EEST 2012

On Thu, 2012-06-07 at 12:54 +0300, Cristian Gratie wrote:
> Aha, got it. Si pentru character sheet ce folositi? Parca era un Character
> Builder at some point, dar nu mai stiu. Si parca mergea doar in Windows...
> am I right?
>
> Cristi

Da, și pentru jucat foloseam IRC, care are tot felul de clienți. Tu
sigur o să ai timp, dacă zici că trebuie să te ocupi de teză poate nu e
cea mai bună idee. Cea mai rea chestie e când lumea face altceva în
timpul sesiunilor pentru că zic că nu trebuie să fie atenți 100%. După
care este ratatul ședințelor, fix de asta există acele două reguli.

--
Andrei Buhaiu