[dnd] Sesiune 27.07.2012 & Heroes Wanted!

Andrei Buhaiu andreibuhaiu at gmail.com
Fri Jul 27 11:52:49 EEST 2012

Salut,

E ok dacă am începe dubla sesiune de mâine la ora 16:30 ora României?

Vom face între sesiuni o pauză de masă. Toată lumea bine cu asta?

And now for the "Heroes Wanted!" part. Unii dintre voi mi-ați spus că e
posibil să fie probleme și să nu puteți continua această campanie după o
perioadă. În acest caz vom avea nevoie de jucători noi.

Părerea mea e că merge destul de bine cu Virtual Table-ul și Audio
calls, ar fi păcat să tăiem iar așa scurt o campanie. Are there any
volunteers, eventual oameni care dacă nu pot acum ar fi disponibili
peste o lună sau ceva similar?

--
Andrei Buhaiu