[dnd] Sesiune 08.08.2012 and the Future

Codruta Girlea codruta.liliana at gmail.com
Tue Aug 7 23:00:21 EEST 2012

Salut,

> 1. Rămânem la D&D, vouă asta vă place, asta vreți să jucați.

I'm in si toate variantele suna bine, daca trebuie sa aleg, preferinta mea
deocamdata ar fi pe 2, sau 3 dar not very far in the future, si undeva pe
Pamant, sau ceva foarte asemanator (urban setting, dar nu neaparat, again).

> *Shadow Run, World of Darkness, Pathfinder, Mutants and Masterminds, d20
> 3.5 OGL, Call of Cthulthu, Savage Worlds*

Adica, da, ceva gen Shadowrun mai degraba decat ceva gen Fallout sau Star
Wars. Call of Cthulhu iar suna bine.

Codruta