[dnd] Sesiune 08.08.2012 and the Future

Andrei Buhaiu andreibuhaiu at gmail.com
Tue Aug 7 10:50:58 EEST 2012

On Sun, 2012-08-05 at 19:08 +0200, Valentin Lungu wrote:
> Well, there's lots of things I like, dar sa ramanem la alea care au suport
> tehnic.

Nu cred că e nevoie, be creative, eu tot cred că pe OpenRPG vom merge și
acolo suntem foarte puțin limitați. Planul meu actual, în special dacă
te-ai băga și tu, este să modificăm puțin un sistem actual și să
încercăm a dual DM campaign.

> Hero Lab de la Lone Wolf development [1] are suport pentru:
>
> *Shadow Run, World of Darkness, Pathfinder, Mutants and Masterminds, d20
> 3.5 OGL, Call of Cthulthu, Savage Worlds* (4E n-are suport competent) [2].
> Singurul drawback la versiunea demo a builderului e ca nu poti salva/printa
> un build.

And to it I say nay. Încă n-am apucat să-l testez, dar am folosit army
builder-ul de la ei și nu am fost nespus de mulțumit cu mai nimic de
prin el. Regula de aur e că va trebuie să fie open source, preferabil
GPL, ca în caz de urgență să ne tragem noi un server și gata.

> I also like *Warhammer Fantasy Roleplay*.

I also like Warhammer 40k Roleplay. Lucian and Eugen also like Fallout
Roleplay. Lucian also likes Star Trek Roleplay, I presume.

Nu mi se pare deloc o idee bună să alegem un univers "predefined" al
căruia doar unii dintre noi să-i fie fani. Modifică foarte mult nivelul
de implicare asta.

> Eu n-o sa pot juca prea curand, asa ca vorbesc mai mult de Future sau ca sa
> va arat alternative.

Try to be more specific, dă și tu niște estimări măcar. După cum am spus
mai sus, în special pentru că e ceva nou și planul actual este să facem
niște moding, experiența ta de roleplay gamer ar fi de ajutor.

Sesiunile de D&D luau în general cam 3-3.5 ore, problema este că acum va
trebui să facem noi mai multă muncă. Ce înseamnă asta mai exact nu știu,
dar cred că va merita dacă ne implicăm serios.

--
Andrei Buhaiu