[dnd] Sesiune 08.08.2012 and the Future

Andrei Buhaiu andreibuhaiu at gmail.com
Sun Aug 5 19:23:41 EEST 2012

Salut,

Săptămâna această nu vom avea o sesiune de D&D. După cum știți, toți mai
puțin Cristi dintre jucătorii actuali, Wizards of the Coast s-au decis
să facă drop la Virtual Table. Din această cauză suntem nevoiți să găsim
alt virtual table. Am încercat să mă joc puțin cu OpenRPG[0], pare
destul de ok, dar ia ceva timp să înveți să-l folosești calumea, deci nu
aș putea pregăti o sesiune pentru săptămâna viitoare.

Renunțarea la Virtual Table din parte WotC m-a făcut să mă gândesc și
mai serios la o ideea de-a mea pe care tot doream să o propun. Cred că
ar fi interesant dacă am încerca să jucăm și un alt setting în afară de
D&D, preferabil ceva Modern sau SciFi. O să discutăm mai exact să vedem
cum terminăm campania actuală, dar aș prefera ca cel puțin până la
sfârșitul anului să trecem la un nou setting, dacă lumea este ok cu
asta.

Aș vrea să știu ce părere are lumea despre asta, inclusiv oamenii
înscriși pe listă care momentan nu joacă, dar ar fi dispuși să încerce
alt system non-D&D. Vreau să-mi răspundeți pe listă ce părere aveți
între:

1. Rămânem la D&D, vouă asta vă place, asta vreți să jucați.
2. Încercăm modern d20 sau alt system modern.
3. Încercăm future d20 sau alt system SciFi.
4. Încercăm alt system pe care eu nu l-am menționat aici.

Again, poate și lumea care nu joacă să-și dea cu părerea, în special
dacă aveți sugestii legate de ce sistem am putea încerca, chiar și dacă
voi nu vreți să vă implicați în următoarea campanie.

[0]http://www.rpgobjects.com/index.php?c=orpg

--
Andrei Buhaiu