[dnd] Sesiunea 19.09

Andrei Buhaiu andreibuhaiu at gmail.com
Sun Sep 18 21:57:44 EEST 2011

On Sun, 2011-09-18 at 17:26 +0200, Andrei Buhaiu wrote:
> Salut,
>
> datorită examenului de admitere la master care implică 3 din cei 6
> jucători va trebui să mutăm sesiunea de mâine (19.09.2011) în altă zi a
> săptămânii.
>
> Am creat un doodle[0] pentru a decide care ar fi cea mai bună zi, vă rog
> să completați cât mai rapid posibil. Orele sunt trecute pe fusul orar al
> României.
>
> [0]http://www.doodle.com/dkxy7h8fmydcr4m8

Conform doodle-ului vom juca marți de la 20:00. Codruța, ne pare rău, e
vina nemernicilor ăstora care dau la master. O să am grijă să le tai
câte o mână și un picior, in character.

Poate discutăm și câte ceva detalii organizatorice înainte, deci cum
aveți timp puteți intra pe irc. Eu o să fiu acolo și putem discuta ce și
cum mai facem cu bot-ul and what not.

--
Andrei Buhaiu