[dnd] Sesiune 17-23 Oct

Andrei Buhaiu andreibuhaiu at gmail.com
Sun Oct 16 16:57:25 EEST 2011

Salut,

am decis să renunț la actuala campanie de D&D. L-am rugat pe Vali să
înceapă el una nouă.

Deci de săptămâna viitoare vom începe o noua campanie, detalii despre
setting, nivel inițial și alte astfel de detalii va trebui să ne dea el.

Dacă vreți să aflați spoiler-e din vechea campanie putem face asta la
începutul sesiunii următoare.

Am creat un doodle[0] pentru a determina când vom juca săptămâna
viitoare. Cred că ar trebui să alegem o dată fixă, eu sunt în sesiune
săptămâna viitoare și după o să-mi aflu orarul pe a doua parte a
primului semestru. Putem să discutăm aceste lucruri la prima sesiune.

Eu aș sugera să facem și personajele la sesiunea viitoare pentru că
putem vedea mai ușor ce vrea lumea și alte detalii cât să avem un
adventure party echilibrat.

Vali trimite și tu un reply cu detalii despre noua campanie și alte
chestii administrative relevante din punctul tău de vedere.

[0]http://www.doodle.com/258geixvdi48smfp

--
Andrei Buhaiu