[dnd] Campanie irc

Andrei Buhaiu andreibuhaiu at gmail.com
Mon Jun 13 23:47:01 EEST 2011

Salut,

după cum am discutat urmează să pornim o nouă campanie pe irc începând
de joia aceasta la ora 20:00. Nu am creat încă un canal, cum vă am pe
toți în lista de messenger o să discutăm joi pe ce canal trebuie intrat.

Participanții sunt Lucian, Irina, Sorin, Codruța și Mihai. Vă rog să-mi
trimiteți un character sheet până joi la ora 16:00 pe mail, cel mai bine
ca reply la acest thread. Nu mă interesează atât de mult power-urile, un
pic de background și skill-urile e bine să le aveți.

Nu există niciun fel de restricție la această campanie, o să discutăm
joi restul detaliilor.

--
Andrei Buhaiu