[dnd] Campaign during the summertime

Andrei Buhaiu andreibuhaiu at gmail.com
Fri Jul 9 16:04:14 EEST 2010

Salut,

Am discutat cu mai multă lume și am decis să mai încercăm încă odată să
ținem o campanie de Dungeons and Dragons vara asta.

În momentul de față arată astfel situația.
Players:
Andrei Buhaiu
Vlad Dogaru
Sorin Dumitru
Traian Popeea
Anca Constantinescu(prietena lui Traian)

Dungeon Master:
Vali Lungu

Deci ar mai fi loc de un om maxim. Aș vrea să sublinez că ar fi foarte
bine să fim consistenți de data asta, deci dacă aveți dubii dacă vreți
să vă băgați sau dacă puteți veni săptămânal just say no. Avem doodle-ul
ăsta pentru a alege ziua din săptămână în care jucăm. Din nou sugestia
mea e să fie Luni-Joi, în weekend lumea mai pleacă acasa sau își mai
face alte planuri.

De organizare, când, unde și alte resurse, probabil că o să mă ocup eu
și cu ceva ajutor de la Vali.

--
Andrei Buhaiu