[dnd] Detalii organizatoricești

Andrei Buhaiu andreibuhaiu at gmail.com
Fri Oct 23 20:59:23 EEST 2009

Salut,

s-a stabilit ziua și ora când vom avea sesiunea noastră săptămânală de
D&D, aceasta va fi sâmbătă de la ora 16:00. Dacă e vreun fel de problemă
cu această dată vă rog să mă anunțati cât mai rapid.

Prima sesiune va avea loc în acest weekend duminică la ora 16 în sala de
lectură din căminul p22, ne putem aduna la mine în cameră(p2/111), e
prima și sper printre puținile excepții pe care le vom face de la ora
prestabilită, dacă aveți probleme cu această dată vă rog să mă anunțați
până mâine cel târziu, nu de alta, dar după e duminică. :)

Pentru această primă sesiune trebuie să aveți pregătit un singur lucru,
personajele inițiale, acestea vor fi de nivel 9, au voie să fie din
orice player's handbook, inclusiv 3, treacă de la mine. Aveți voie cu 2
magic items de nivel 9 sau mai mic, în rest standard equipment, Vali
asta nu înseamnă că poți luat 30 de săbii normale.

Personajele e bine să le faceți cum credeți că v-ar prinde vouă mai
bine, trebuie doar să fie legale, nu contează dacă nu avem unul dintre
roluri acoperit. Singura problemă e că aș prefera să fie maxim 2
personaje de aceeași rasă sau clasă, să fim și noi mai diverși. Cei care
nu știu/au uitat/au nevoie de sfaturi cum să-și facă un character sheet
ar fi bine să mă contacteze pe mine sau pe altcineva din grup care știe.
Eu răspund la mail, mesaj, telefon, contact direct, ușă, strigăt,
telepatie (când nu sunt băut).

Dacă e vreun fel de problemă cu orice punct de mai sus vă rog să-mi
spuneți cât de rapid se poate.

Dacă mai apar alte modificări neașptepta în program vă voi anunța pe
această listă.

P.S.: MM would be proud of this very long and boring e-mail.

--
Andrei Buhaiu