[dexonline] Eroare interesanta la spanzuratoarea

Mihai Barbulescu b12mihai at gmail.com
Sat Mar 31 12:28:55 EEST 2012

Salut,

Am observat azi o chestie foarte interesanta. Din cand in cand, la
spanzuratoarea apare urmatoarea eroare:

Notice: Undefined offset: 0 in /var/www/DEXonline/wwwbase/spnz.php on
line 42 Notice: Undefined offset: 0 in
/var/www/DEXonline/wwwbase/spnz.php on line 43

Si apoi apare un cuvant de doua litere si daca apesi pe hint zice
felicitari ai castigat.

Ideea e urmatoarea: se selecteaza un ID al unei lexeme si apoi se vrea
definitia lexemei al carei id este acel ID selectat anterior. Este
posibil cumva as se genereze un ID al unei lexeme care nu are ID in
tabela de definitii? Daca da, eu cred ca de aici este eroarea. Daca
nu, atunci nu am idee cum ar putea fi facut sa evitam aceasta eroare.

Initial am crezut ca e din cauza ca sunt selectate cuvinte din baza de
date cu frecvente care au valoarea la frequency NULL ... se pare ca nu
asta a reparat problema.

Apoi mai am o intrebare: am sesizat ca daca dai

SELECT COUNT(*) FROM Lexem WHERE source='dex' ---> sunt doar 6 lexeme
daca sursa e dex in acea baza de date dupa frecvente? E foarte
interesant ca preponderent la nivelul 3 sunt numai nume proprii (de
personalitati sau de orase). Ne-am gandit cu ocazia asta la un nou
feature pentru joculet:

-- spanzuratoarea pe nume proprii
-- spanzuratoarea pe cuvinte/substantive/verbe

--
Cu stimă,
Mihai Bărbulescu

--
Fiecare are scopul lui in lumea asta nebuna