[dexonline] Eroare interesanta la spanzuratoarea

Catalin Francu cata at francu.com
Mon Apr 2 11:34:25 EEST 2012

Mulțumesc pentru semnalare. Am commentat și pe github. Am pus interogarea
într-un while; cred că e mai bine așa, și risc să repet interogarea uneori,
decât să fac un query neoptimizat ca să selectez lexemele care au definiții
asociate conform criteriilor.

În rest,

   - Am făcut apelul de random în PHP, nu în MySQL (order by rand()
   înseamnă o sortare după ceva neindexat)
   - Am impus condiția suplimentară ca definiția să fie dintr-o sursă
   oficială. Sursele neoficiale includ arhaisme, termeni aviatici, chestii
   care cred că sunt mult prea grele, chiar și pentru nivelul 3.
   - Am ales definiția din sursa cu numărul de ordine cel mai mic (acolo
   tind să fie dicționarele mai detaliate).

Vezi http://wiki.dexonline.ro/changeset/675

Cătălin