[dexonline] Eroare MySQL la instalare dexonline - nu radeti de mine

Mihai Barbulescu b12mihai at gmail.com
Fri Oct 14 22:39:41 EEST 2011

2011/10/14 Razvan Botea <utherr.ghujax at gmail.com>:

> La tine e 000-default? La mine e doar default. Ai .htaccess în root, nu ?

mihai at blackhole:/var/www/DEX$ ls -a | grep htaccess
.htaccess
=> Da, am htaccess în root-ul proiectului.

Și, da, se pare ca la mine se numește 000-default ... probabil i-oi fi
dat tu rename la tine că și pe site-ul ăla tot 000-default îl numea.
Conform apache [1] pe Debian/Ubuntu avem default layout:

Default VHost Config    ::      /etc/apache2/sites-available/default,
/etc/apache2/sites-enabled/000-default

[1]: http://wiki.apache.org/httpd/DistrosDefaultLayout

--
Fiecare are scopul lui in lumea asta nebuna