[dexonline] Eroare MySQL la instalare dexonline - nu radeti de mine

Mihai Barbulescu b12mihai at gmail.com
Fri Oct 14 22:19:45 EEST 2011

2011/10/14 Răzvan Botea <utherr.ghujax at gmail.com>:

> În ./DEX trebuie să ai templates_c. Dă-i un chmod a+w la templates_c.
> Erorile alea nu sunt "grave", poți să faci să dispară:
>
> error_reporting  (E_ERROR | E_WARNING | E_PARSE);

Salut! Mulțumesc pentru instrucțiuni. I-am dat de cap. Dar am mai avut
o problemă. După ce reușisem să îl pun pe butuci nu puteau fi accesate
definițiile ... adica zicea când băgai un cuvând server not found.
Care era explicația? Nu aveam mod_rewrite pornit. Ce am făcut?

În primul rând am rulat comenzile:
sudo a2enmod rewrite
sudo /etc/init.d/apache2 restart

Și apoi am mai făcut modificări în fișierul
/etc/apache2/sites-enabled/000-default conform a ceea ce scria la [1]

M-am gândit că e un lucru bun de știut pentru cei care se vor mai lovi
de problema asta la instalare.

Acum că am experiența instalării proaspătă în cap sper să pot să îi
descurc și pe alții care vor avea probleme.

Cu bine,
Mihai Bărbulescu

[1]: http://www.ubun2.com/question/302/how_install_enable_apache_mod_rewrite_ubuntu

--
Fiecare are scopul lui in lumea asta nebuna