[dexonline] Eroare MySQL la instalare dexonline - nu radeti de mine

Catalin Francu cata at francu.com
Wed Oct 12 23:12:55 EEST 2011

Salut,

Mulțumesc pentru sesizare. Am modificat instrucțiunile și am pus un
link la specificația
DSN <http://phplens.com/lens/adodb/docs-adodb.htm#dsnsupport> pentru AdoDB.
Pentru mysql pe localhost, formatul este:

        $dsn = 'mysql://root:pwd@localhost/mydb';

Implicit, MySQL nu acceptă conexiuni decât de pe localhost, deci este ok să
rulați MySQL fără parolă de root. Comanda pentru a schimba parola de root
este:

        $ mysqladmin -u root -p'oldpassword' password 'newpass'

unde newpass poate fi șirul vid.

Numai bine,
Cătălin