[dexonline] Eroare MySQL la instalare dexonline - nu radeti de mine

Mihai Barbulescu b12mihai at gmail.com
Wed Oct 12 22:21:57 EEST 2011

2011/10/12 Alex Morega <alex at grep.ro>:

> E un fișier de configurare în rădăcina proiectului, acolo poți să scrii parola.
>
> Also, folosește te rog lista de discuții[1] pentru întrebări, să vadă mai multă lume, și să fie arhivate.

Bun, atunci pun acum pe mailing list. Fisierul de care vorbesti este
dex.conf (ca dex.conf.sample nu cred). Acolo e o linie care arata cam
asa:

; AdoDB connection
database = mysql://root@localhost/DEX

Ar trebui schimbata in

; AdoDB connection
database = mysql://root@localhost/DEX __PAROLA__ROOT__AICI__
?

--
Fiecare are scopul lui in lumea asta nebuna