[dexonline] site clones -- prea puține rezultate

Costash costashsrc at gmail.com
Fri Nov 25 00:00:44 EET 2011

2011/11/24 Costash <costashsrc at gmail.com>

> Am impresia ca e doar din cauza faptului ca JSON-ul intors de google
> search contine doar primele 10 rezultate (cred). Nu stiu daca avem cum
> accesa si restul rezultatelor pentru un cuvant.
>
> Costash.

Aparent, dupa cateva cautari prin site-urile minunate ale Google Code, am
gasit faptul ca un URL de forma
https://ajax.googleapis.com/ajax/services/search/web?v=1.0&q<https://ajax.googleapis.com/ajax/services/search/web?v=1.0&q=britney+spears>
intoarce
doar primele 4 rezultate, sau maxim 8 daca punem ca parametru &rsz=8 in
link.
De asemeni, cica exista un mod de a specifica pozitia de start a
rezultatelor afisate, insa ar insemna practic un nou query de search, deci
ineficient.

Ca o solutie alternativa cred ca am putea folosi noul lor API numit Custom
Search Engine, caci acesta pe care l-am folosit se pare ca e deprecated,
dar pentru CSE nu prea imi dau seama daca se poate ce vrem noi. Mai mult,
pentru CSE ar trebui rescrisa o parte din cod, deoarece difera modul cum
vin rezultatele.