[dexonline] Reinstalare DEXonline

Catalin Francu cata at francu.com
Tue Nov 22 22:49:26 EET 2011

> http://pastebin.com/NtScFE4W
> Am atasat si url-ul cu eroarea. Imi cer scuze pentru mailul incomplet de
> mai devreme.

Ciudat. Poți să-mi spui, te rog:

- Care linie din fișier îți dă eroare? (Poți rula mysql -u ... DEX <
patches/00061.sql și vezi la ce linie apare aceeași eroare).
- Ce versiune de MySQL rulezi? Pe server e 5.1.41 și merge bine-mersi.
- Ieșirea comenzii show triggers where `Trigger` not like '%TS';

În orice caz, nu avem conflicte de tabel/trigger/timer. Tot ce este în
00061.sql este "BEFORE INSERT" sau "BEFORE UPDAET", iar triggerii existenți
înainte de 00061.sql (5 la număr) sunt "AFTER UPDATE" sau "BEFORE DELETE".

Dacă nu ai chef și preferi să fii productiv, poți să redescarci baza de
date, care este deja la ultima versiune.

Cătălin