[dexonline] Reinstalare DEXonline

Catalin Francu cata at francu.com
Tue Nov 22 18:10:04 EET 2011

> Nu am tabela User, ar trebui s-o am ? Și dacă da, cum ? Eu am luat
> fișierul sql și l-am rulat în mysql> source "dex-database.sql" că metoda de
> pe wiki nu merge.

Păi nu, stai că e mai serioasă de atât problema. Da, tabela User există,
vine cu baza de date. Problema e că PHP ar trebui să ruleze funcția noastră
de autoload și să încarce clasa User din phplib/models/User.php. În loc de
asta, el încarcă wwwbase/user.php, adică din directorul curent.

Metoda curentă chiar nu merge pentru tine? Dacă aș primi câte un cent
pentru fiecare folosire de cod depășit, aș avea... vreo 10-20 de cenți. :-)

Cătălin