[dexonline] Reinstalare DEXonline

Răzvan Botea utherr.ghujax at gmail.com
Sun Nov 20 15:23:04 EET 2011

On 11/19/2011 09:04 PM, Catalin Francu wrote:
> 2011/11/19 Răzvan Botea <utherr.ghujax at gmail.com
> <mailto:utherr.ghujax at gmail.com>>
>
>     Salut,
>
>     I just started reinstalling DEXOnline și m-am ivit de o problemă.
>     La commitul 84683c2e40e79ad306f55a18267eb9__2a2b98b3d0 când s-a
>     transformat FlashMessage într-o clasă, în util.php nu se include
>     FlashMessage.php în momentul în care se ruleaza ./tools/migrate.php.
>

> Hm, ciudată chestie. Dar în phplib/util.php există funcția __autoload()
> <http://php.net/manual/en/language.oop5.autoload.php> care se uită în
> [...]

"spl_autoload_register() provides a more flexible alternative for
autoloading classes. For this reason, using __autoload() is discouraged
and may be deprecated or removed in the future."

Eu zic să folosim spl_autoload_register("nume_functie_autoload"). Voi
face eu modificarea și testing-ul să văd dacă merge și apoi dau un pull
request in repo-ul lui Alex.

--
Răzvan Botea
My Bible - http://knowyourmeme.com/