[dexonline] Canonicalizare Lexeme in DEXOnline

Adrian Scoica adrian.scoica at gmail.com
Wed Nov 16 13:36:19 EET 2011

Salut,

   Eu si Filip Buruiana incercam sa scriem specificatiile software
pentru un detector de plagiat si printre altele avem nevoie de un
modul care sa ne ajute sa aducem lexemele parsate la forma canonica
(de exemplu "oamenilor -> om".

   DEXOnline face deja ceva similar, si din cate imi aduc aminte
dintr-o discutie de anul trecut cu Catalin, se vorbea despre un set de
reguli de transformare ce pot fi aplicate in sens invers, dar nu
cunosc mai multe detalii.

   Cum este rezolvata de fapt aceasta problema?
   Exista documentatie in acest sens?
   Putem eventual folosi un serviciu dintr-o clona instalata local a
site-ului sau este suficient de simplu cat sa implementam nativ?

   Multumesc anticipat,
      Adrian Scoica.