[dexonline] Firefox addon submited

Adrian Scoica adrian.scoica at gmail.com
Mon Mar 28 10:39:55 EEST 2011

2011/3/27 Mihai Barbulescu <b12mihai at gmail.com>

> Salutare,
>
> La sugestia lui Adrian Scoica/Alex Morega am submitat pe
> addons.mozilla.org - dex online toolbar. Cica trebuie sa primeasca un
> review, de-aia butonul apare cu galben...O puteti descarca si testa de aici:
>
> https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/dex-toolbar/

Bravo! :) Promit ca il testez maine, ca acum e 2:30 :)). Keep up!

> [...]
> butoane: am pus cate o poza pentru cauta de pe DEX si cauta pe Google.
>
> Un bug il stiu eu deja: nu se memoreaza cuvintele cautate de
> utilizator...si trebuie sa vedem cum am putea face asta. Un al doilea bug e
> ca ar trebui facuta sa mearga si in IE/Chrome (am gasit deja pe net un
> tutorial despre cum sa faci in IE -
> http://www.codeproject.com/KB/shell/ietoolbartutorial.aspx - vreau doar sa
> ma distrez incercand sa o fac sa mearga). Ar trebui sa ii anuntam pe cei de
> la DEX ca am rezolvat cu toolbarul si ca avem deja o versiune "light" pe

Nu sunt chiar BUG-uri astea... sunt functionalitati neimplementate. Un BUG e
ceva pentru care codul nu merge cum te-ai astepta.

Also, saptamana viitoare vom avea ca invitat pe Catalin Francu, si ii vei
putea arata atunci dupa prezentare toolbar-ul. Bineinteles, daca vrei.