[dexonline] git repository pentru cdl

Mihai Barbulescu b12mihai at gmail.com
Thu Mar 10 18:11:16 EET 2011

Salut Alex,

Cu scuzele de rigoare pentru intarziere, iata id_rsa.pub de la mine:

mihai at ubuntu-laptop:~/.ssh$ cat id_rsa.pub
ssh-rsa
AAAAB3NzaC1yc2EAAAABIwAAAQEAsYdFiOtCmyUOKpNz1gM9iRH4GyFUz/yVwxxaZ/wBCAUKk1gEYvEjZhW9KAhCwsDpE2MhGaHCQxpOPugTmCXTRQ/swdpzf3x5L2cps3jUyPbVZoL7y91GhScxbhleG2lAeom5pGanKTa6ge2y2FKyx7mT3p0rQzCAzSr1BpB1/+zkSZgcSFFM+f6zFWZmSkUVMVF/+sxSAzZmWwYcvuEG5qIZEENGZQefkKX+KPTP8xB/fneMMDCtZuXGpCtKPpm3fDo7OWB8ZKO03GqCzw6o8YOuzEj+u1+x69zkUpyfMr60K3D3+163R6VcvXiSYnb7T6+vO/B4/WPiyHPtpbfKCw==
mihai at ubuntu-laptop

Dupa ce imi dai parola o sa refac pasii din emailul anterior si vedem ce
iese. Si sper sa reusesc sa ma apuc si eu de un tichet si sa fiu in stare sa
il fac singur :( .

Cu bine,
Mihai Barbulescu