[dexonline] tichete

Adrian Scoica adrian.scoica at gmail.com
Sun Mar 6 22:18:21 EET 2011

2011/3/6 Luiza Cicone <luiza.cicone at gmail.com>:
> Ma gandesc ca daca vrei sa modifici designul polar nu ajuta f mult la
> familiarizarea cu site-ul (avand in vedere ca ai fisierul polar.css)..ideal
> ar fi sa incerci sa integrezi si noile functii pentru acest design..ca
> precizeza baietii ca nu o fac decat pentru zepu..

Ar fi bine ca toate modificarile pe care le facem sa fie documentate
(dupa ce functioneaza, evident) la modul serios. Cursul viitor va fi
tinut de Victor si de mine si vom adresa direct problemele editarii si
documentarii codului, astfel incat toti cei care lucreaza la proiecte
CDL sa inceapa sa isi documenteze codul pana nu e prea tarziu.

For now, just make it work... de sambata incolo vom incepe sa scriem
si documentatie pe langa cod :).

Desigur, poti sa aduci imbunatatiri la tot ceea ce consideri :).

As vrea insa sa tinem in evidenta si momentul reintegrarii
patch-urilor in DEXOnline-ul mainstream. O problema care are un issue
in trac ce i se adreseaza are sanse mult mai mari sa fie acceptata in
DEX decat o imbunatatire sau schimbare de design complet noua. Cum
crezi tu, rau nu are cum sa fie (orice inveti in plus e un castig).