Tickets DEXOnline

Botea Răzvan utherr.ghujax at gmail.com
Mon Feb 28 14:26:34 EET 2011

On 28.02.2011 14:09, Luiza Cicone wrote:
> Eu m-am apucat de ticket-ul #94 si as avea 2 modalitati de a-l rezolva.
> Sa modific width-ul numai la portiunea de text sau la tot body-ul si
> implicit a header.
> Stiu ca e un task simplu, dar e mai mult o intrebare ce se aplica si pe
> viitor. Fac cum consider eu mai bine? In ticket se precizeaza ca
> definitiile sunt greu de urmarit pe o rezolutie mare, deci atunci s-ar
> referi numai l continut si nu si la header. Pe de alta parte mi se pare
> ca arata mai bine sa fie tot designul dimensionat si aliniat pe mijloc.

Div-ul în care se află rezultatele se numește resultsWrapper cu clasa
"txt", poți să modifici în css-ul unde se află "txt" dar s-ar putea ca
și alte div-uri să folosească "txt" (mă refer la celălalt skin).
Încearcă să pui în acel div style="width:50%" și pentru centrat nu mai
știu care este proprietatea.

--
Botea Răzvan