Tickets DEXOnline

Luiza Cicone luiza.cicone at gmail.com
Mon Feb 28 14:09:11 EET 2011

Eu m-am apucat de ticket-ul #94 si as avea 2 modalitati de a-l rezolva. Sa
modific width-ul numai la portiunea de text sau la tot body-ul si implicit a
header.
Stiu ca e un task simplu, dar e mai mult o intrebare ce se aplica si pe
viitor. Fac cum consider eu mai bine? In ticket se precizeaza ca definitiile
sunt greu de urmarit pe o rezolutie mare, deci atunci s-ar referi numai l
continut si nu si la header. Pe de alta parte mi se pare ca arata mai bine
sa fie tot designul dimensionat si aliniat pe mijloc.

--
Luiza Cicone