new member for DEX online

Alex Morega alex at grep.ro
Sun Feb 27 23:11:48 EET 2011

Salut Mihai,

On 27 Feb 2011, at 21:12, Mihai Barbulescu wrote:
> 1. Am Ubuntu instalat si ma voi chinui cum am timp sa descarc/instalez site-ul pe calculator.
> 2. Nu am lucrat cu git pana acum (e prima oara cand aud de git, nasol moment <323.gif>). Linkul [0] imi da eroare 404...This is not the webpage you are looking for...Dar cred ca ceea ce caut eu s-ar afla aici: https://github.com/alex-moregora/DEXOnline (am intrat si eu pe alex-morega sa vad ce gasesc)
Nu te îngrijora prea tare cu Git. Dacă nu merge, fă un checkout de SVN (conform instrucțiunilor de pe wiki.dexonline.ro) și vedem sâmbăta viitoare ce facem.

> 3. Acuma ca sa ma apuc sa rezolv un task ar trebui sa stiu de ce s-au apucat ceilalti, sa nu ma apuc si eu de ceva la ceea ce lucreaza altii deja...Apoi am pierdut ceva timp si va trebui intai sa studiez codul sursa (sa il copiez pe calculator local etc..)
Ceilalți (în CC) nu s-au anunțat cu vreo alegere de tichet, deci take your pick. Și nu te îngrijora dacă nu știi de unde să-l apuci; joacă-te cu codul, împunge-l, trage-l, și întreabă :)

> Alte probleme: ar trebui sa am vreun server de php instalat pe calculator?
Cam da :) Urmărește instrucțiunile de aici: http://wiki.dexonline.ro/wiki/AccesLaCodulSurs%C4%83

Numai bine,
-- Alex