CDL - DEXOnline

Alex Morega alex at grep.ro
Sat Feb 19 22:02:14 EET 2011

Bună seara!

Ca să facem iar cunoștiință, eu sunt Alex Morega (aveam azi tricou negru); eu și Adrian Scoică (în CC) vă ajutăm la proiectul DEXOnline.

Pentru început vă propun să instalați software-ul, există o pagină[1] "howto" pe trac-ul dexonine. Probabil ne-ar fi mai ușor să lucrăm toți pe Linux ca să avem unelte de genul "svn", "diff", "patch", "grep", etc la îndemână.

[1]: http://wiki.dexonline.ro/wiki/AccesLaCodulSurs%C4%83

Pentru întrebări și probleme, dați mail-uri cu încredere, fie la noi direct (preferabil cu CC la toți 5), fie chiar pe lista de discuții[2] pentru studenți CDL. Sau intrați pe freenode, canalul #rosedu, sunt șanse să fim online acolo. Personal vă recomand să folosiți mail, ca să putem urmări cu toții discuția și să învățăm ceva din ea. :) Vedem pe parcurs ce metode de comunicare merg mai bine.