[dexonline] Fwd: Mozilla Add-ons: DEX toolbar 1.0 Preliminary Reviewed

Botea Răzvan utherr.ghujax at gmail.com
Fri Apr 29 01:31:00 EEST 2011

On 04/29/2011 01:26 AM, Catalin Francu wrote:
> Mișto, felicitări. Neapărat să-l listați în pagina de unelte, sau mă
> ocup eu dacă preferați. Chiar, când încep să vină patch-urile alea? :-)

Eu aproape l-am "refăcut" după indicațiile tale. Nu prea am mai avut
timp în ultima vreme... gsoc și facultatea asta. Îl am ținut la
naftalină în condiții de funcționare :)). Tot ce nu am făcut e partea de
front-end ceea ce este foarte ușoară. De ce nu am făcut-o dacă-i așa
ușoară? Motivele menționate în prima frază :)). Vreau să scap de fac, în
sensul să intru în vacanță că aș vrea să mă ocup mai serios de proiect
cu totul.

--
Botea Răzvan