[dexonline] DEX-CDL (alex at grep.ro)

Mihai Barbulescu gothik12 at gmail.com
Sun Apr 17 14:02:13 EEST 2011

Da, pot prezenta eu daca e nevoie, deocamdata vad ca a mai editat lumea
Google docs-ul si ii astept imbunatatiri. Oricum o sa vin de pe la un 17:30
in speranta ca ne vom intalni ceva mai devreme sa o definitivam.

Oricum, ar trebui sa stiu *exact* ce au facut ceilalti (ceea ce nu stiu),
asa ca mai bine vorbim fiecare despre ce am realizat.

--
Fiecare are scopul lui in lumea asta nebuna
www.gothik12.com