[dexonline] Despre "noul blogpost" pe care ar trebui sa il pregatim

Mihai Barbulescu b12mihai at gmail.com
Fri Apr 8 14:37:07 EEST 2011

Salutare tuturor,

Am inteles ca fiecare proiect trebuie sa aiba 3 blogposturi . 1 il avem
deja, cu ce ne-am propus sa facem si in ce consta proiectul nostru. Un al
doilea ce sa contina? Ma gandeam sa pastram toate realizarile pentru ultimul
blogpost...asa ca...ce idei aveti, cu ce ar trebui sa incep(em) sa scriem?
Nu as vrea sa ma apuc de capul meu sa scriu ceva!

Toate bune!
Mihai Barbulescu

--
Fiecare are scopul lui in lumea asta nebuna
www.gothik12.com