[cspay-dev] Modul Verificare Import partial functional

Lupescu Grigore lupescu_grigore at hotmail.com
Fri Jul 24 12:59:59 EEST 2009

 Am mai reparat modulul de verificare . Dupa cum am spus vechiul modul nu verifica decat daca datele erau ok spre a fi inserate in baza de date (anume doar coloana de disciplina si facultate) ...

La inceputul modulului de line_parser e o lista de forma urmatoare :

# mark with a '-' the ones that are not mandatory
oblig=[0, # Facultate
       1, # C,L,P,S
       2, # Titlu disc
       3, # Forma
       4, # Cod
       5, # An
       6, # Serie
       -7, # Nr Stud
       -8, # Nr gr/sg
       -9, # sg
       -10,#C2
       -11,#A2
       12,#Post
       13,#Grad
       -14,#PERS
       15,#Tip
       16,#Acoperit
       17,#Acop.efectiv
       18,#An/Gr
       19,#Zi
       20,#Ora
       21]#Sala

Am construit aceasta lista cu scopul de a nu fi probleme cu ce e obligatoriu si ce nu... Deoarece nu pot sa intreb constant cand apare o problema daca campul era obligatoriu poti selecta exact ce e obligatoriu si ce nu sau sa faci un debuging mai bun (izolarea unor campuri)... Toate campurile cu "-" nu sunt obligatorii... Ca sa faci un camp obligatoriu ii scoti "-" si acel camp trebuie se aibe numarul=index ... De exemplu ca sa faci "Forma" optional in loc de 3 scrii -3 si ca sa faci "PERS" obligatoriu in loc de -14 scrii 14...

Ruland noul modul am depistat 34 de erori pe vechiul fisier .xls dintre care unele surprinzator si la paritate (exemplu: "ni")

Incearca sa-l rulezi si vezi daca mai poti corecta/sesiza probleme in baza de date respectiv fisierele xls.

Modulul nu a fost testat mult... S-ar putea sa aibe probleme ...
Maine seara, sau duminica dimineata cel tarziu va fi complet functional...