[cspay-dev] Updates and status report

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Mon Jul 20 19:35:13 EEST 2009

Salut!

Am facut mai multe actiuni astazi precum restructurarea repository-ului
si crearea unor pagini noi in wiki.

Detaliat, iata starea curenta:

== restructurare repository ==

* am sters directorul test/ din radacina repository-ului; am curatat
trunk/ si am creat tag-urile necesare in tags/
* ramura curenta de dezvoltare este trunk/; pentru ramuri separate (pe
componenta sau pe utilizator) se va folosi directorul branches/
* in tags/cspay-2008/ se gaseste site-ul de anul trecut
* informatii detaliate gasiti aici[1]

== publicare pagini web si scripturi ==

* paginile web si scripturile python sunt publicate la fiecare commit
din directorul trunk/, prin intermediul unui hook de post-commit
* informatii detaliate gasiti aici[2]

== coding style ==

* vezi aici[3]; am decis sa folosim standarde de coding pentru Python si
PHP bine stabilite

== interfata web ==

* o data cu definitivarea modulelor de import/export focusul este acum
pe interfata web
* vom porni de la interfata web de anul trecut creata de eduard[4]
(disponibila si in tags/cspay-2008); autentificarea nu functioneaza
corespunzator din cauza modificarii bazei de date
* in urma operatiilor de commit, interfata web va fi actualizata la
aceasta adresa[5]
* mai multe detalii aici[6]

Sarcini:
* Daniel se ocupa de integrarea modulului de export cu interfata web;
* eu ma voi ocupa de actualizarea bazei de date pentru a facilita
autentificarea conform cu noile cerinte ale aplicatiei (secretara va fi
asociata unei universitati, facultati, catedre)
* Dodo, trebuie sa realizezi integrarea modulului de import cu interfata
web; de asemenea, documenteaza pe wiki functionalitatea modulului tau de
import[7]

Ramane sa ne vedem maine, marti, 21 iulie, ora 16:00, in EG106.

Razvan

[1] http://dev.rosedu.org/cspay/wiki/StructuraRepository
[2] http://dev.rosedu.org/cspay/wiki/Publicare
[3] http://dev.rosedu.org/cspay/wiki/CodingStyle