[cspay-dev] Plan arhictectural

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Mon Jul 13 20:48:45 EEST 2009

On Fri, 2009-07-10 at 20:06 +0300, Razvan Deaconescu wrote:
> Salut!
>
> Am incarcat pe Trac o imagine draft[1] a planului arhitectural pentru
> CSpay. In week-end voi definitiva imaginea si voi detalia modulele
> componente.

Am creat pagini dedicate pentru cele 4 module importante ale aplicației
din acest moment:
* modulul de import
* modulul de export
* baza de date
* interfata web

Gasiti referinte la acestea pe pagina principala a wiki-ului[1]. Fiecare
responsabil de modul va completa paginile cu informatii utile pe masura
ce progreseaza cu documentarea/proiectarea/implementarea/testarea.

Razvan

[1] http://dev.rosedu.org/trac/cspay/wiki#Arhitectur%C4%83