[cspay-dev] CSpay kick-off meeting

Daniel daniel.urda.ct at gmail.com
Wed Jul 8 20:23:17 EEST 2009

Din cauza unor probleme grave cu internetul prin RoEdu (merg doar
aprox 20% din site-urile externe) îmi este foarte greu să efectuez
documentarea pt task ul cerut. Până şi acest mail sunt nevoit să-l
transmit folosind wap (din cauza costurilor mari şi dificultăţii de
folosire îmi este imposibil să fac documentarea pe wap). De asemenea
nu pot accesa  interfaţă trac. De aceea este foarte posibil să nu pot
îndeplini task-ul la timp şi îmi cer scuze anticipat.
Daniel

Sent from my mobile device