[cspay-dev] Output browser

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Sun Aug 2 23:21:47 EEST 2009

On Sun, 2009-08-02 at 09:45 +0300, Lupescu Grigore wrote:
> Salut,
> Cum fac mai exact sa fac output-ul din python sa apara in browser ?
> Daca creez o pagina html/php cum o pot accesa prin PUTTY ? Sau o
> accesez cumva prin browser ? Daca da cum ?
> Am incercat sa deschid o pagina web folosind python dar nu mi-a
> mers ...

Uita-te in sursele lui Daniel[1]. El a folosit exec[2] pentru acest
lucru.

> O ultima intrebare... ca sa afisez o pagina web banuiesc ca exista o
> metoda sa pot scrie "direct" in browser nu ? Sau va trebui sa fac un
> nou fisier .html pe care sa-l deschid cu broswserul ?

Pai nu va trebui sa creezi o pagina web. Vei afisa, folosind PHP, in mod
dinamic pagina curenta. Vei "scrie direct" in browser folosind functii
de genul echo sau print din PHP.

Razvan

[1] http://dev.rosedu.org/cspay/browser/trunk/webui/0_salvare_orar.php#L25
[2] http://www.php.net/manual/en/function.exec.php