[cspay-dev] Utilizare CSpay - nu in acest semestru

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Wed Oct 22 12:03:49 EEST 2008

Salut!

Intrucat am fost foarte prins in aceasta perioada, nu am reusit sa
promovez CSpay in facultate. Concluzia este ca nu vom folosi CSpay in
acest semestru, dar va trebui sa-l punem bine la punct pentru semestrul
urmator.

Voi reveni saptamana viitoare cu un plan de atac pentru testarea si
verificarea functionarii corecte a aplicatiei.

believed to be clean.