[cspay-dev] CSPay SQL

Alex Eftimie alex at rosedu.org
Mon Jun 16 16:41:46 EEST 2008

2008/6/16 Lucian Cojocar <cojocar at gmail.com>:
> Salut,
> umrează se adaugăm facilităţi noi la CSPay, cum ar fi o centralizare şi
> un generare automată?
>
> Dacă da, înseamnă că avem nevoie de oameni care au legătură cu MySQL şi
> php, nu?
>
> Lucian

Din cate stiu eu, partea de C (libcspay si libspreadconv) este destul
de avansata si stabila (deci nu necesita mari imbunatatiri).

Pentru centralizare, se poate folosi PHP+orice alta forma de baza de
date (mysql, sqlite, xml, plain-text). Scripturile curente sunt simple
si usor de inteles.

Cred totusi ca pentru o generare de tabele la nivel de universitate
(timp de lucru > 1 minut sa zicem) ar fi mai elegant sa folosim un
limbaj de scripting ca Python si/sau nu neaparat o interfata web.

Alex

--
O< campania panglicii ascii - opriți mail-urile html - www.asciiribbon.org