[cspay-dev] Întâlnire, CSpay

Eduard Tuþescu eduard_tutescu at yahoo.com
Tue Jul 29 23:10:37 EEST 2008

--- On Tue, 7/29/08, Razvan Deaconescu <razvan at anaconda.cs.pub.ro> wrote:

> From: Razvan Deaconescu <razvan at anaconda.cs.pub.ro>
> Subject: Re: [cspay-dev] Întâlnire, CSpay
> To: "Lista de discutii CSpay" <cspay-dev at lists.rosedu.org>
> Date: Tuesday, July 29, 2008, 10:50 PM

> în acelaşi loc (eg106).
>
> Este OK miercuri, 31 iunie la 6:30? As vrea sa ne vedem la
> EF303 pentru
> ca imi este mai comod acolo si avem mai mult spatiu.
>
> Razvan

Eu nu pot veni miercuri(30 iunie).
In ziua de joi(31 iunie) pot veni.

Vin cu urmatoarea propunere, in cazul in care intalnirea nu va avea loc destul de curand. Fiecare sa prezinte eventualele noi modificari si un feedback la ce s-a lucrat pana acum. Cred ca in modul acesta am putea avansa mai rapid.

Eduard.